VOLKAN APAYDIN - Biliyo bikaç bişiy...

Beyin yakan fikir adamı

Volkan Apaydın Şehre Geri Döndü

Merhabalar,



Daha öncelerden blogspot uzantılı, .net uzantılı olarak devam ettiğim sitemin ismini nihayet volkanapaydin.com olarak alabildim. .Com domain daha önce R10'dan ismen tanıdığım, Rize'li bir adaştaydı ve sonunda boşa düştüğünü gördüm, kapıverdim :)

Bundan sonra yazılarıma, yorumlarıma, paylaşımlarıma bu web sitesi üzerinden devam edeceğim.

Bunun dışında Facebook hesabımı zaten gören bilir. Twitter olarak da @takipnoktacom adresindeyim.

Kendime hayırlı olsun diyorum, yorumlara açığım.

Ha ne mi yazacağım? Aklıma esen, bazen işinize yarayabilecek bazen ise hiç alakası olmayan paylaşımlar yapmak benim tarzım. Yine aynı şekil devam edeceğim.

Hepinize selamlarımı, saygılarımı sunarım.

Volkan APAYDIN - Borçlu Adam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder