VOLKAN APAYDIN - Biliyo bikaç bişiy...

Beyin yakan fikir adamı

2018

Yeni bir yila giriyoruz, insanda heyecan ve heves olmasi tabii ki gayet normal. Ama benim bu yeni yil ile hesabim cok baska.

2015 benim icin cok verimli gecmedi. Calisma hayati olarak verimli ilerleyemedigim, borc yapmaya basladigim donem aslinda boyle basliyor. Subat 2015 tarihinde, emegimin somuruldugu bir ise baslamamla beraber her sey yavas yavas eksilmeye basladi. 2015 yilina girene kadar cebimde, kenarda param vardi. Hic borcum yoktu. Kafam rahatti. Tatil bile yapabilecek durumdaydim. Her neyse 2015 ile beraber cokmeye basladim.

Sonra 2016 yili, is yerimden yine Subat ayinda ayrildim. Sonra bir magazaya girdim 2 ay calistim. Oradan da ciktim ve 1 ay calismadim. Boylece ilk borcumu yapmaya basladim. Akabinde askere gittim. Askere giderken, kenardaki param bitmis emegim somurulmus ve kredi karti borcumla beraber Mayis ayi gelmisti. Askerdeyken tabi ye ic, sigara al vs kredi kartina yatirsam da oradan harcama devam etti. Kasim ayinda askerden geldigimde, borclu adam olmustum.

Geldigimin ertesi gunu ise basladim. Bir muddet calistim ve isten ayrildim. Borclarim artmisti. Ayrica 2 ay is aradim, bulamadim. Her yer asgari ucret teklif ediyordu. Ben de ne yapayim, ufaktan bir is kurayim dedim, yurumedi. Oradan da borca girdim. Bunun disinda ihtiyaclarim icin olmayan paradan yani karttan yemek zorunda kaldim. Sonra tekrar bir baska ise girdim. Bu isyerinde 6 ay kalacaktim. Kazancim fena degildi ama bu sefer de insan gibi calismiyordum. 1 ay gecede calistigimi bilirim. Su anki isime Eylul 2017 tarihinde basladim. Guncel durumumda kredi, kredi karti, elden borclar vb. bulunuyordu. Bir yandan evlilik planlari yapiyorum, ev icin esyalar almaya basladikca geriliyorum. Her sey artarak ilerliyor.

Su an ortalama bir miktar kazaniyorum ve kazandigim borca gidiyor. Borc da kucuk kucuk azaliyor ve ben de yipraniyorum. 2017 tum orospu cocukluguyla beraber devam ediyor.

2018 ise benim yilim olacak, iddialiyim! Planlarim:

-Borclari minimuma indirmek, hatta kapatmak.
-Yil icinde 25 kilo vermek
-Sigarayi birakmak
-Masraflari kismak
-Evlenmek ve kendi evime tasinmak
-Ehliyet almak
-Yil sonuna dogru belki bir arac satin almak

2018 benim yilim bu yuzden olacak
 Hayatimdaki bircok negatif etmeni ortadan kaldiracagim. Kendime daha cok dikkat etmeyi, bir duzen kurmayi planliyorum. Daha fazla kazan ve daha insani sartlarda bir yasam hedefliyorum. Cok calisip az masraf yapacagim. Az yiyip cok hareket edecegim. Bir yandan da kariyer planliyorum. Guzel bir gelecek beni bekliyor. Bunlarin hepsine 02.01.2018 tarihinde basliyorum ve 2018 yili bitmeden beklentimin minimum %80'ini karsilayacagimdan ve planlarimk gerceklestirecegimden eminim. Artik beynimi, vucudumu zorlamaya basladi yukaridaki yasam sekli.

Turkiye sartlarinda herkes problem yasiyor ama daha veriml bir yil olacagina inaniyorum. Kalin saglicakla...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder