VOLKAN APAYDIN - Biliyo bikaç bişiy...

Beyin yakan fikir adamı

Yeni Yıl Dileklerim

Yeni yılda çok fazla şey beklemiyorum açıkçası ama çift rakamla biten yıllar bana pek şans getirmiyor açıkçası. Dolayısıyla tek rakamdan umutluyum.

Yeni yıldan dilediğim en önemli şey akıl sağlığı. Borçlarımı toparlayıp, hayatımı bir düzene oturma yolunda her gün durmadan çalışıyorum. Geçen yılki planlar tutmadı. Borçlar bitmedi, sigarayı bırakamadık vs..

Umuyorum ki kafamı rahatlatayım bu yıl. Güzel bir giriş olsun. Work and Travel kayıtları devam ederken, birçok öğrenciye ulaşabilmeyi de ayrıca hedefliyorum. Bakalım getirisi götürüsü ne olacak yeni yılın?

Şunu da söyleyeyim, asgari ücret minimum 2000 TL olsun istiyorum yeni yılda. Ben asgari ücretin üzerinde çalışıyorum ama asgari ücretliyi yine de düşünüyorum. Çünkü onun mutlu olması, hepimizin mutlu olması demek. Birkaç sene öncesine kadar zaten ben de asgari ücretle çalışıyordum. Gerçekten asgari rakamlar, sadece yaşamaya yetiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder