VOLKAN APAYDIN - Biliyo bikaç bişiy...

Beyin yakan fikir adamı

Havalar ısınmadı gitti...

Son yazımda asgari ücret 2000 TL olsun demiştim, 2020 TL oldu. Geri kalan her şey aynı seyretti. Sadece iklim anormal seviyede.

Geçen gün havaalanından yolcu karşılamaya gittim. Şubat ayının 2-3 günü boyunca, bütün kış yağmayan kar yağıverdi. Mart ayındayız hala hava ısınamadı. Küresel ısınma, küresel soğuma vb gibi şeylere inanmamaya başladım. İklim değişikliğinin belli bir standardı yok. Geçen sene bu zamanda güneş açıyordu belki, geçen hafta ise kar yağıyordu. Benim bildiğim İstanbul'da Aralık ve Ocak ayında kar yağar, Şubat ve Martta kuru soğuk olur. Her şey karışık anlamadım.

Bugün güneş var ama akşama doğru yine soğuk oluyor. Saçma sapan bir hava düzeni var. İçim de kararıyor. Akıl sağlığımı zaten zorla koruyorum, bir de havalar insanın enerjisini emiyor.

Mağaralar basık gece uyuyamıyoruz diye isyan edeceğim Cuhara gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder