VOLKAN APAYDIN - Biliyo bikaç bişiy...

Beyin yakan fikir adamı

Yaani ile 2 gb internet hediye

Turkcell'in tanimini yaptigi Türk malı arama motoru Yaani, gorucuye cikti. Twitterda da trendtopic oldu. Tanitim ve kullanimi yayginlastirma amaciyla cigabayt hediye de veriyor.

- Turkcell hattiniz olmasina gerek yok deniyor
- Sadece Turkcell kullanicilarina hediye gb veriyor, bunu guncelleyelim. Ama tum operatorler indirip kullanabilir tabi.
- İlk indirme ve indirme sonrasi 5 arama yapmaya 1 hafta boyunca 1 gb hediye
- Aktif kullanin, arama yapin, minimum 20 arama yapmaniz ve ayda en az 10 gun kullanmaniz durumunda her ay bir sefere mahsus, haftalik 1 gb daha hediye ediyor
- Ben yukledim. Asagidaki yorungeyi izleyin. Bana direk 1 gb geldi

Nasil yapariz gorelim

1-  BURADAN Yaani uygulamasini playstore indirin. (Appstore deneyemedim ayfonum yok maalesef). Ya da www.yaani.com.tr ye girip indirin.
2- Uygulamaya girin, bir iki 5 arama yapin. Ozellikle Yaani kelimesini aratabilirsiniz. İstatistik tutmalarina yardimci olursunuz
3- Wifi baglantinizi kapatin
4- Mobil datanizi acin ve Yaani uygulamasina girin
5- Birkac arama daha yapin ve hooop internet mesaji gelecek. Ben ilk 1 gb hediyemi aldim
6- Kullanmaya devam edin, ara sira acin bakalim diger 1 gb da gelecek mi. Ayda 10 gun kullanip en az 20 arama yapmak gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder