VOLKAN APAYDIN - Biliyo bikaç bişiy...

Beyin yakan fikir adamı

Kusturmalı Boşnak Saksosu


Cahil, ağzıyla konuşsa da götüyle düşünür - va

Rasim Ozan Kütahyalı. Bir karaktersizlik abidesi. Oldum olası hiç sevmedim. Gazeteci diye oturup dinlemedim. Belki sadece meraktan iki tane köşe yazısını okumuşumdur, o da ne yazdı diye değil  ne YAZAMADI diyedir. TV programını birkaç kez işlemişimdir; sebebi de Abdülkerim Durmazdır. Ben de bir Fenerbahçeliyim. Ya da Ertem Şenerdir. ROK'a söz gelince eşek gibi anırmaktan başka bir şey yapmaz. Sesine bile tahammül edemiyorum. Ama:

Bu herife gazetede köşe yazarlığı verdiniz.
Bu herife siyaset yaptırdınız.
Bu herifin din eleştirisi, tartışması, yorumu yapmasına izin verdiniz.
Bu herife spor yorumculuğu, yazarlığı yaptırdınız.
Bu adamın karısı -aynı zihniyettir- her gün siyaset programlarında fink atıyor.

Ve gün geliyor diyor ki "kusturmalı Boşnak saksosu". Ya bu ne demek lan? Nasıl bir pis fantezi dünyanız var. Nasıl varlıklarsınız? Boşnaklara nereden bağladın konuyu? Kusturmalı ne, ne biçim bir sapkınlık? Boşnak saksosu nedir ya?

Bu herif, evde karısına "karıcığım bana kusturmalı Boşnak saksosu fantezisi yapsana" diyor o zaman. Nasıl bir fantezi olduğunu da bilmiyorum o ayrı. Boşnakların neyi varmış da ismi geçiyor? Boşnak Türkleri federasyonu şimdi seni alsa, kusturana kadar .... haksız sayılırlar mı? Karaktersizliğin en üst mertebesi.

Rasim Ozan Kütahyalı, Twitter'ın 280 karakteri var, senin 1 tane dahi yok.


Bu herifi aylarca, yıllarca dinlediniz ve ancak şimdi mi tepki gösteriyorsunuz? Ayıptır ayıp. Kendini istersen boka sok çıkar umrumuzda olmaz ROK ama memleketi rezil ettin. Tüm Bosna halkından, Boşnaklardan, Boşnak Türklerden bu gevşek adına biz özür dileyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder