VOLKAN APAYDIN - Biliyo bikaç bişiy...

Beyin yakan fikir adamı

Salgın var dikkat

Hastane maceramiz oldu bugun. Doktorlar, salgin var dediler. Asagidaki hikaye size tanidik geliyorsa bosa beklemeyin, gecmez. Kalkin en yakin acile gidin...

Dun isten ciktim arkadasimla yemek muhabbet sohbet derken aksama hareketli basladim.
Nisanlim, gun boyu istifra, yuksek ates, halsizlik gibi belirtilerle calistigi hastanede doktora gorundu. Doktor serum vermis, biraz dinlenince kendine geldi. Aksama dogru tekrar ates ve halsizlik. İstifra gitti ama digerleri devam. İlac icmis, dinlenmis derken gecmedi tabi. Sen nerdeydin diyeceksiniz, ben dedim ya arkadaslayim diye.

Her neyse atladim apar topar geldim, nisanlimi aldim hastaneye gittik. Bir serum daha yedi, bir de ustune igne yedi. Kendine geldi. Serumu bitmek uzereyken annem mesaj atti. Dedi neredesin, gelmiyor musun? Ne oldu demeye kalmadan istifra, yuksek ates ve usume/titreme, ishal dedi. Dedim dur geliyorum.

Gecer diye beklemis bir muddet ama gecmemis. Sen nerdeydin diyeceksiniz, ulan dedim ya arkadaslayim diye. Neyse nisanlimin serumu yaridayken gittim annemi de aldim geldim hastaneye. Doktora gorundu, hop ona da bi serum. Nisanlimi eve biraktim geldim, serum gidiyor guzel guzel. Neyse serum bitti. Doktora gorunduk, okey dedi kalktik gittik.

Su an nisanlim da annem de iyiler ama doktor bugun gelen belki 4-5. ayni sikayette hastasin demis. Salgin varmis, bir tur enfeksiyon olabilir. Yukarida saydigim belirtiler goruluyor. Cidden rahatsiz edici bir durum ve cozum o anlik serum diyebilirim.

Yok kicima sicak su torbasi koyayim, yok uc tane agri kesici atayim, kahveye limon siksam, sicak suya bisey koysam... Hicbiri ise yaramiyor, doktora gidin kendinize gelin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder